top of page

Pár keců na úvod, co číst ani nemusíte

Takže tohle je asi něco jako úvod… Mělo by tu být něco o mě (velemocné admince) a taky něco o blogu.

Hups, já ale nevím, co bych psala o sobě, ani o této pusté stránce. Zatím pouze vězte, že jsem strašně slavná, jenom o tom ještě nikdy nikdo neslyšel. (Of course.) Taky si myslím, že kdokoliv, kdo umí ale alespoň základy Googlu si mě vyhledá. (Ne, opravdu nejsem tak daleko, že by mě ani Google nenašel.)

Pevně věřím, že tento výlev bude brzy zapomenutv propadlišti dějin a přebyt množstvím jiných (pokud ne, už teď toho hluboce lituji), které budete moci dosytnosti hejtovat. Většinou to budou recenze na věci, které jsou buď moc staré, nebo moc nové, na to aby jste je chtěli číst. Tak si mě můžete dát třeba do watchlistu. Jen tak z hecu. Bye.

.

Nedávná minulost
bottom of page