top of page

O úpadku, pozadích a hejtech

Možná jste si toho všimli, ale poslední dobou kvalita DW fandomu upadá. (Teda oni upadaj všechny fandomy, ale to vyjde nastejno...) Je to způsobeno několika základními faktory. (Teď znim nějak chytře!) * yai *

  • Příval nových fanoušků

Jedná se převážně o fanynky, které upoutala smyslná zadnice hlavních charakterů. Jsou mladé, vášnivé, dychtivé, akční a poslouchají špatnou hudbu. (Neberte si to osobně, já taky podlehla debilitě Taylor Swift.) Většinou nestihly pochytit hlavní myšlenku seriálu a zasekly se ve stádiu: „Koukám na Doktora Kdo, protože je chladný a Matt je tak moc kjůt.“

  • Fanoušci původních dílů

Elitáři, kteří tvrdí, že kdo neviděl všechny původní díly se zajímá pouze o pozadí Matta Smitha. (Ono je to teda někdy pravda...) Rozdělují fandom na dvě části, které se mezi sebou hejtují, takže myšlenka seriálu šla zase do kopru. (Jestli nějaká někdy byla. Ale to já nemůžu vědět, protože prostě nemám čas ani trpělivost koukat na 800 epizod nebo kolik jich to je...)

  • Mývalové

K tomuhle fakt nevim co říct... „Otec takovej mýval...“ Založit odnož fandomu na základě

gramatické chyby je opravdu lehce absurdní. (Já vim/doufám že to je ironie, ale taky je to mor.)

  • Dneska jsem byl v nemocnici a hádej koho jsem potkal...

Ne vážně? „And who cares?“ „Doctor Who!“

Opravdu doufám, že si tenhle článek přečtete, něco si z něj vezmete a vzájemně se nesežerete. A taky že nesežerete mě. Nechtěla jsem se nikoho dotknout, pouze poukazuji na fakty. Díky za pochopení. * yasp *

Nedávná minulost
bottom of page