top of page

Deep talk with KetrinKoneko

KetrinKoneko je česká cosplayerka. Není to nafoukaná kráva. Teda aspoň na to, jak je populární, byla nečekaně příjemná. (Ano...NEČEKANĚ.. Popularita dělá s lidmama věci...)Takže jsme si hezky pokecaly a zařadila jsem ji do sbírky svých famous friends. (Okej, až tak žhavý to nejni...)

Takže pro začátek jsem zvolila takovou klasickou otázku. :) Jak a kdy ses dostala ke cosplayi?

Ke cosplay jsem se dostala v roce 2011 náhodou přes kamaráda Gina, který mě vzal na AAPT sraz kde byli všichni v cosplay a mě se to hrozně líbilo. Pro tuto příležitost jsem měla první cosplay a to Hallibel z Bleach :3

Považuješ sama sebe za dobrou cosplayerku? Popř., máš nějakou metu, které bys chtěla dosáhnout?

Považuji se za velmi průměrného cosplayera. Jednou bych chtěla dosáhnout kvality zahraničních cosplayerů nebo například Niky - cosplay :)

Která z postav, které jsi doteď cosplayovala je ti povahově nejbližší?

Těžko říct, nikdy jsem nad tím zas tak moc nepřemýšlela, ale nejspíš Tsurara z Nurarihyon no mago.

Takže jsi prioritně otaku, nebo tvé srdce hřejí i jiné fandomy?

Nepovažuji se za klasického otaku, jsem jen někdo kdo se občas podívá na anime, ale nepreferuje ho před klasickými seriály, obdivuji Japonsko, ale taky mnoho jiných zemí a především ráda hraju hry a dělám cosplay

Podle čeho vybíráš na jaké seriály koukáš? Dáš spíš na doporučení, nebo vyhledáváš skvosty, které nikdo nezná?

Odvíjí se to od míry aktuální lenosti - hodně líná ( dám na doporučení), méně líná - hledám podle obrázků z google..

A na co koukáš teď?

Grimm :)

Jé, to je super seriál K němu ses dostala jak?

Na doporučení od přátel..

Takže lenost vítězí Já to věděla... Takže...kolik času/peněz/práce obětuješ pro cosplay?

To je velmi těžké říct, je to individuální u každého cosplaye - ale běžně kolem 3 - 4 tisí na jeden cosplay a časově tak 1-3 měsíce záleží jak škola akce atd..

Nedá mi to a musím se zeptat...máš ráda kočky? (Nebo ti spojení cosplayer+kočka nic neříká a nechápeš kde se to klišé vzalo?)

Spojení neznám ale mám doma dvě kočky a kočka je už dlouhá léta moje nej zvíře, jednu dobu jsme jich měla 7 :D asi tak...

Oh, kočičí člověk :3 Takoví lidi jsou nejlepší :D A na jaké akce se tenhle rok chystáš?

Anime fest, advik, natsucon, lancraft, uvidíme určitě nějaké akce s cee a rozhodně nějaké game cony..

Wow, to toho máš docela dost naplánovanýho. Jinak díky za super pokec a doufám, že se uvidíme třeba na Advíku kam se taky chystám.

Nedávná minulost
bottom of page