top of page

FAQ About Time Travel...jak jsem si mohla nevšimnout?

„A čím bys chtěl být v budoucnu?“ „No já nevím, asi Pánem Času.“ Tak tímhle stylem se film rozjíždí. Časová trhlina na pánských záchodcích nabízí stylový způsob, jak strávit den.

tumblr_m5vm380mRn1r7bswao1_250.gif
tumblr_m5vm380mRn1r7bswao2_250.gif

Znáte takové ty nízkorozpočtové filmy, které jsou neuvěřitelně absurdní? (Já nevim, co ti lidi pili když to vymejšleli, ale chci to taky!!) Osobně mám takové věci velice ráda, protože zanechají otisk. Nikdo je nezná, nedává jim kladné hodnocení, ale je z nich cítit, že do toho někdo dal srdce. A přesto, že efekty nejsou dokonalé, je na tom všem tak nějak vidět snaha.

tumblr_mma3etj31f1qba5lbo1_400.gif

FAQ About Time Travel mne nejprve zaujal názvem, trochu z toho zaváněl Stopařův průvodce po Galaxii. (Tomu se nedalo odolat.) Nic moc jsem od toho ale neočekávala, takže jsem byla příjemně překvapena. Bylo to vtipné, britské, epické... Teda až na prapodivný neukončený konec. Britové očividně také nevědí, kdy ukončit film.

tumblr_lyjs5aeEPy1qcj3cno7_r1_250.gif

Také s výběrem herců jsem byla spokojená. Obzvlášť potom, co jsem zjistila, že Dean Lenox Kelly (Který všechny neuvěřitelně trollí...) hrál Sharespeara po boku desátého Doctora. (DW refferences everywhere.) A přestože jsem prvních deset minut uvažovala o tom, že to vypnu, jsem teď ráda, že jsem to neudělala. Postavy v průběhu filmu najednou zesympatičněly (Existuje tohle slovo vůbec?) a stopáž uběhla raz dva.

tumblr_mhq7vh9K9s1qav3klo5_500.gif

Jen tak mimochodem, ty gify co jsem na to našla se mi moc líbí, asi je začnu používat častěji. Kdo tuhle úžasnou blbinu ještě neviděl, ať to okamžitě napraví! (Jako vážně,

je to pět let starý, jestli se k tomu někdo dostal ještě později než já, tak se fakt divim.)

Nedávná minulost
bottom of page